c1 cafeteria | Cafeteria 2025 | Hírek, újdonságok | Vállalat
egymindenkinek
c1 bejelentkezés
A rendszer
.
Miben kiemelkedő a c1?
spacer Szolgáltatásaink spacer

A c1 cafeteria szoftver tervezésekor fontos szempont volt, hogy a rendszer alkalmas legyen a vállalatok széles spektrumának kiszolgálására. Éppen ezért a c1 cafeteria rugalmasan és egyszerűen konfigurálható, testre szabható.
Ugyanez az elv vezérelt minket a szolgáltatásaink kialakításakor is. A szolgáltatásaink alapját tipikus esetben a c1 cafeteria szoftvertermék képezi, de az egyéni igények szerint a szolgáltatási csomagunk tetszőleges módon összeállítható az alábbi elemekből.

Szoftver licensz biztosítása a rendszer önálló üzemeltetéshez

Amennyiben az Ön vállalata a c1 cafeteriát saját informatikai környezetbe telepített formában, önállóan szeretné működtetni, akkor erre felhasználói licensz biztosításával nyújtunk lehetőséget. Az üzemeltetés és a felhasználás folyamatát rendszertámogatási szolgáltatásunkkal segítjük.

Szoftver felhasználás szolgáltatásként (felhőalapú szoftverszolgáltatás, SaaS)

Ebben az esetben a c1 cafeteria rendszert mi üzemeltetjük a saját eszközeinkkel, és tesszük elérhetővé az interneten keresztül. Ekkor az Ön vállalata azonnal és erőfeszítések nélkül veheti használatba a rendszerünk szolgáltatásait. Önnek nem kell eszközbeszerzésről, telepítésről, rendszerüzemeltetésről gondoskodnia és beruháznia sem kell, hiszen a szolgáltatásért Ön csak egy kedvező havidíjat fizet addig, amíg a szolgáltatást igénybe veszi.

Rendszerintegráció, egyedi interfészek fejlesztése az Ön meglévő rendszereihez

Ha a rendszer működtetésében Ön az elérhető maximális automatizmusra törekszik, akkor igény szerint egyedi,testre szabott adatinterfészeket készítünk a c1 cafeteria és az Ön meglévő rendszerei közé. Így például tipikusan:

  • Az Ön HR rendszeréből automatikusan frissíthetők a munkavállalói adatok (pl. személyi adatváltozás, fluktuáció, szervezeti egységváltás), ilyenkor a rendszerünk automatikusan meghatározza és beállítja a kapcsolódó a cafeteria jogosultságokat is. Ezzel elkerülhető a kettős adatrögzítés és szinte teljesen automatizálható a cafeteria adminisztráció.
  • Single Sign On: Rendszerünket integráljuk a vállalati felhasználó azonosító rendszerrel (IDM rendszer pl.: AD, LDAP, SSO) így a felhasználók újabb azonosítók és jelszavak megjegyzése nélkül tudnak a c1 cafeteria -ba bejelentkezni.
Tanácsadási szolgáltatások és teljes körű cafeteria rendszer üzemeltetés

Az elmúlt 20 évben a legkülönfélébb vállalatok igényeit ismertük meg és támogattuk cafeteria szolgáltatásainkkal, ezáltal egyedülálló tapasztalatot szereztünk a magyarországi cafeteria rendszerek kialakításában és működtetésében. Örömmel osztjuk meg tudásunkat Önnel új rendszer kialakítása, meglévő rendszer bővítése, modernizálása vagy finomhangolása során. Használja fel tapasztalatainkat a jogszabályi háttér, legjobb gyakorlatok az adminisztráció során, juttatás paletták kialakítása, juttatásszolgáltatók, juttatások népszerűsége/ benchmarking, cafeteria szabályzatok, eljárásrendek, dokumentum sablonok stb. terén.
Hasonlóan más, nem a vállalati alaptevékenységhez kapcsolódó ügyviteli folyamathoz a cafeteria rendszer üzemeltetést a vállalatok gyakran kiszervezik. A kiszervezés a szolgáltató bizonyított szakmai felkészültsége mellett magas fokú bizalmat is feltételez a partnerek között. Büszkék vagyunk arra, hogy az „egyszerű szoftverhasználaton” túl egyre több ügyfelünk bízza ránk a cafeteria rendszerének teljes körű üzemeltetését is.



request demo blank request demo

request demo request demo
© 2004 - 2024 Codebase Kft.
Codebase Kft. 1037 Budapest, Bokor utca 15. | Tel.: +36 1 436 7510 | Fax.: +36 1 436 7511 | info@c1c.hu
Oldaltérkép | Adatvédelem